niedziela, 23 grudnia 2012

Midas - możliwe wystąpienie formacji odwróconego spodka

Szanowni Państwo,
Przez przypadek wyświetliłem dzisiaj kurs spółki MIDAS. W wyszukiwarce wpisałem "mi...", chcąc wyszukać jedną ze spółek którą opisywałem poprzednio. Pewnie nawet nie zatrzymał bym się dłużej na tej spółce, gdyby w oczy nie rzucił mi się charakterystyczny kształt, który wzbudził moje zaciekawienie. Sprawdziłem więc, jak w ostatnim czasie wyglądała wielkość obrotów.
Niestety dla posiadaczy akcji, zachowanie kursu oraz zmiana wolumenu zaczyna przypominać formację odwróconego spodka, jesteśmy mniej więcej w połowie formacji, więc jeżeli w kolejnych tygodniach kurs dalej będzie spadał, a towarzyszyć temu będzie zwiększający się obrót, to nie będzie to wróżyć nic dobrego dla kursu tej spółki.

NAJNOWSZE ANALIZY ZNAJDĄ PAŃSTWO W ARCHIWUM BLOGA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz