niedziela, 25 listopada 2012

WIG 20 - analiza indeksu 20 największych spółek

02.12.2012

Szanowni Państwo,
analizując dzisiaj wykres indeksu WIG 20, doszedłem do wniosku, że od czerwca bieżącego roku, formuje się formacja klina zwyżkującego.


Wybicie dołem z tej formacji, może doprowadzić do sporej przeceny większości spółek wchodzących w skład tego indeksu.

Bardzo interesują mnie Państwa opinie w tym temacie, szczególnie w kontekście oczekiwanego przez wszystkich "rajdu Św. Mikołaja".


25.11.2012

Szanowni Państwo, indeks S&P 500 znajduje się obecnie w pobliżu swoich maksymalnych wartości, dlatego też analizując wykres tego indeksu postanowiłem zobaczyć na jakim poziomie jest indeks naszych największych rodzimych spółek notowanych na giełdzie.


Nie jest tajemnicą że do szczytów z roku 2007 brakuje nam bardzo dużo, jednakże patrząc na wykres możemy zauważyć że znajdujemy się w pobliżu górnego ograniczenie trendu spadkowego. Mimo iż wydaje się że obecne ceny spółek notowanych na WIG 20 są bardzo atrakcyjne, to jedno pytanie nadal nie daje mi spokoju. Czy nie będzie jeszcze taniej?

NAJNOWSZE ANALIZY ZNAJDĄ PAŃSTWO W ARCHIWUM BLOGA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz